bloger Zdrave

Blog za otvorene i iskrene razmjene mišljenja o pojavnostima današnjim. Svaki oblik vrijeđanja je strogo zabranjen i biti će blokiran pristup od strane autora bloga.

ponedjeljak, kolovoza 24

Tragovi









Dva para tragova,
Iza mene u pjesku,
Dok pustinjom koračam,
Sam


Stići ćeš do kraja,
Ne plaši se nisi sam,
Svemir te prati
U novi dan.


Hvala ti prijatelju,
Lijepo je znati
Dok teturam na putu,
Da me netko prati.

A onda odjednom,
Ostadoh sam,
Okrenem se i vidim
Samo jedan trag.


Nema te više,
O Svemiru,o Bože..
Ni vjerovati vjerovanju,
Više se ne može.

Pao si prijatelju
I to što vidiš jedan trag,
Nisam te napustio..
Već nosio
Cijeli dan.

3 komentara:

Anonymous Advent kaže...

Dobro jutro! Lijepa pjesma, daje nadu i utjehu da nikad nismo sami.... imam kratku priču na tu temu... davno sam je bila stavila na svoj blog. Uvijek je dobro malo se podsjetiti da smo uvijek u Božjim rukama bez obzira u kakvoj smo situaciji.... u dobru i zlu :)!

25. kolovoza 2009. u 07:15  
Anonymous bubimir kaže...

Trebalo je toliko pjeska nanijeti na jedno mjesto...., šalim se...,jebeno teški trag..

25. kolovoza 2009. u 18:38  
Anonymous gokone kaže...

lijepo..a slažem se s bubačem..teški trag..pozdrav:)

25. kolovoza 2009. u 20:30  

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica